lördag 23 februari 2008

Aj aj AAJ!


I dag är det sol ?
Hade nästan glömt bort att den fanns. Skickade ut ungarna för att kunna röja litet. Började med att dammsuga och plocka, plocka små saker som ligger och dräller över a l l t.
Jag tror att alla som har barn som gått igenom en Lego period vet precis vad jag menar. Fan i helvetes jävla skit vad det gör ont att kliva på en mini bit som man inte ens ser. Så jag sög upp litet denna gång.
Flyttade om och det känndes bra tills jag behövde städa bort allt som inte skulle vara där. Varför startar man med sådana projekt för ? Så jag satte mig att noppa litet ögonbryn istället.
Avledande manöver.
Hm... måste köpa en stramande ögoncréme, och kanske tänkt på att inte haft den stora förstorings spegeln. Typ x12. Vintern har varit hård.
Jag behöver städa ur garderoben, skaffa yoga kort, rensa kylskåpet och hets äta upp allas fredagsmys och godis och fylla hela skafferiet med nötter och frön och sådanadär fluffiga nyttiga chips som ser ut som förvällda oblater och smakar dam.

Jaha, nu börjas det kivas om vem som haft ut mest Lego, dax att ta fram dammsugaren och göra frid.
Hej hopp!

Inga kommentarer: