tisdag 2 oktober 2007

Höstkänsla


Jippii,
Jag har äntligen börjat med min keramik. Och denna gången stengods! Så att man kan använda sig av föremålen lite bättre. Alla bra planterings stickor med tankar på... Drejade sist, blev riktigt bra denna gång, om jag bara kunde få klösen (lerklumpen) på plats direkt. Eh, ja just det är inte riktigt så lätt, skvätte på hela väggen, har fått mer förståelse för att keramiker tar ut ett bra pris för sina grejer.
Nu har säsongen för alla serier startat, så nu kan jag äntligen följa min man i nästaliv igen. Skall nog röjja lite i huset idag- som alltid tar emot vet inte vart man skall börja. Nackdelen med att bo i ett slott, för mycket space.
Eller skall jag gräva ner mina perenner och buskar som jag har innan det blir för sent. Det börjar bli trångt på baksidan. Så mycket att göra så litet tid. Jag tror jag drömmer litet mer om stövlarna JAG VILL HA istället.

Inga kommentarer: