onsdag 19 december 2007

I'l try to be nicer, if you try to be smarter.



Här är jag när jag blir gammal.

Det har hänt så mycket på sistonde jag blir så uppspelt att jag vill kräkas. Titeln ovan såg jag på en t-shirt och tyckte den var så jävla rätt. Om jag /vi kommer fira jul tillsammans med övriga familjen vill jag bära den.
Det har blivigt tillökning i fam. Norén grattis säger vi till det.
Med tankar om hur julen kommer att utspela sig. Det flimmrar framfär ögonlocken på mig och jag vet faktiskt inte vad jag skall säga. Alla senarion är tänkbara. Min kära man tror i sin enfald att det inte kommer att bli något tjafs för alla vet att vi vill fira själva...Wello wello smello säger jag om det.
Det har inte gått en endaste jul utan att man tjattrat om detta. Så jag har idag handlat julmat för 1000 spänn. Visst kände mig som värsta Östermalmsbrackan, - du där! ursäkta mig damen laxen är den verkligen dags fiskad ? Ja menar Vättern är ju en jävla sjö stod det någon härifrån på morgonen och kastade eller..? Tidig var jag med båda ungarna i släp tåg jag och alla panschisar.
Helvete vad segt. Jag tror att jag också skall skaffa mig 2-3 "börsar" och ha mynt och sedlar och kuponger separat.
Som tur är var jag snäll idag, och skall ta itu med att dammsuga litet..kanske.

Inga kommentarer: