tisdag 20 november 2007

Jul, jul strålande jul, första kap.


Jul. Och jag har den perfekta julklappen...


Ett sådant laddat ord. Jul för mig som dom flesta betyder äta, byta klappar, kolla in Kalle Anka och äta litet mer. Vore det inte enkelt? OM man nu inte vore ingift i en släkt med starka Norén och Bergman drag.
Nedräkningen har börjat-
Jag tänker fira jul med min familj, min man och mina barn. Jag vill ha en Fanny och Alexander jul..ja ja första delen av filmen. Men jag lovar när Tomten glider in slår Lars in dörren och gastar JAG HATAR ER ALLA! Öppnar ungarnas paket, dricker upp all go 07 Glögg (som vi slitigt för att komma över)skiter på sig och välter ett ljus på vägen ut och pissar å grannens dörr.
Ja säger bara det, jag tänker fira jul med min familj, den övriga ingifta delen får göra vad fan dom vill. Snart kommer förväntningarna på vart vi ska fira- I can't wait, och jag lovar att hålla er uppdaterade.
Hej !

1 kommentar:

Anonym sa...

Skrattar så jag tror jag döööör!!!

Tack för det! Va fan har du hittat bilden??? Eller är det din typ Facitbok för att klara släktkalasen? He he he he he

Du är välkommen på en FET lussebulle när du har lust! Pussar och kramar