fredag 18 april 2008

HV71


Hej alla glada.
Ni får ursäkta MEN jag är inte ursprungligen från denna ort. Så.... jag skiter fullständigt i om det är slutspel i nån sportcup och ortens enda lag skall spela.

Hela stan dör = för mig ett I can't belive.Hela stan snackar om det, ö v e r a l l t och bara för det säger jag vaddå?
-Jaha ere nån sport på gång..jasså slut spel, vilka spelar? jaha dom, men jag är Hammarbyare eller förresten jag gillar Hammarby i fotboll och så hejar jag på Djurgården i hockey...
-Jaha dom är inte med i finalen ...så synd. Dom har så fina färger tycker jag.
Jo, man kan visst heja på två lag säger jag, bara det brukar göra susen.
Have a nice day.

1 kommentar:

Minianna sa...

He he!

Joråsåatte... Kan hålla med, även om jag såklart tycker att det är kul att Hååvee vunnit. Jag är noglite mittimellan kan man säga, inte super, men jag skiter inte helt i det heller. Var inne på stan tidigt idag med Stora A, och för i helvete vad det såg ut överallt. Då märker man att man hamnat i bonnaland...

Passar på att tacka så mycket för tipset om Fiffi förra helgen, mycket uppskattat av Alex!

Thank you!