fredag 25 juli 2008

Det började med en happy hour...


Det slutade så här...


Samt med en resorb.

Semestern har börjat.
Värmen likaså.

Därimellan, det måste bara vara ett ord, har det varit en massa sommar jidder, jobb, förskola/fritids/dagis och allmän ångest.

Så lyckades jag få en kväll med Mia. Girl power.

Vi blev fulla och det slutade med Mojitos.

Så jävla rätt- allt skvaller och tjatter sånt man behöver kan ni fylla i själva.

På torsdag åker jag hem och skall slicka litet på Kungsgatan alt Hamngatan bara för att jag kan.

Cudos.

2 kommentarer:

Minianna sa...

Men vafan nurå??

Två inlägg i rad som handlar om PAAAAARTY!!! Verkar inte sunt, nu får jag nog ta dig i örat!!! He he he! Skojar bara, ha ordentligt roligt din party-snake! Nästa gång, count me in!!!!!!!

Minianna sa...

Btw, slicka lite åt mig me är du gullig!