fredag 13 april 2007

Mascara

Okej, jag vet, men, jag måste bara göra litet reklam. Jag är en sådan som alltid köpt dyra mascaror. Tills det börja klia i ögonen. Kanske vår eller nått. Men iallafall. Efter en tre månader är det ändå dax att köpa ny. Så där gick jag på reklamen om Max factor masterpice, som säkert gått på tv sen vi började med färg.
Och den är verkligen bra I LOVE IT I LOVE IT !
Så härligt att vara ytlig. Men den klumpar sig inte och ögon fransarna blir långa och fladdriga. Sen är den inte vatten fast men å andra sidan så behöver du inte skrubba bort den.
Så här går jag och fladdrar med ögon fransarna hela dagarna och jag som verkligen brukar lägga en make måste lägga om morgon rutinen nu.
Try it, because you worth it! eller det kanske var nått annat what ever...

1 kommentar:

Minianna sa...

Tjo Funky!

Joråsåatte, får väl kubba och köpa en sådan då, lite reklam och jag är SÅLD!

JAg har haft det lite gött i helgen, har också minsann ätit svingod sushi fast jag egentligen inte får, men jag kunde inte låta bli!! Så vad gör man inte ör ett par härliga bitar??

Jaha så lilla honungspajen är minsann 4 nu!! Lilla gos, fatta vad fort det går!!
Pussa honom från oss!!