måndag 23 april 2007

Visitkort och kräks

Holla alla!
Nu har det varit riktigt ruggit ett tag, jag väntar på varmfronten som ligger och trycker någon annanstans. Fast om man såg Al Gore igår En obekvämt sanning så kanske man skall hålla sig lugn. Undrar om han betalar utstäppsavgifter när han fräser runt i flyplanet. Sådana säten finns det aldrig på mina flighter. Jag menar jag åker så ofta..
Jaha idag har jag betällt 500 visitkort. Så nu hoppas jag att jag får mycket jobb så jag kan dela ut dem och få mera jobb så att jag kan betala för dem. Nästa helg kommer jag stå på Backamo handelsträdgård och kränga växter och snacka blommor och blader. Det skall bli jätte kul. Och se vad smålänningarna föredrar. Men det vet jag ju iåförsig redan. No offence.
Sen har jag haft fullt upp och gjuta i betong. Hur spännande som helst så jag har nu fat och havla fat och fat som är helt krossade över trädgården. Tog litet tid för dom här att förstå armerad betong. Man har många minus här man är tjej/Stockholmare och är inne och rotar på "deras" område. Då beter dom sig precis som "The others" så det gäller och springa nu...
Jag gillade kommentaren - Män dé är ju ett spackel då va fast det står betång på påsen då va... Weelli smelli.
Förresten jag väntar tills hela Sjogarp åker ner i Vättern för alla husen är byggda på sand? Det är ju litet exclusivare då va än ni i Ståcckholm som får bygga på grus och sten. Hmm jag undrar vad det är som korrigerar och rör på sig fortast. Jag säger bara Vagnhärad.
Så jag kanske inte kan förvänta mig att dom skall veta vad armerad betong är på Beijer byggvaruhandel- Jag tror jag måste kräkas nu, adjö och kiss my as

Inga kommentarer: