måndag 9 april 2007

Stockholm i mitt hjärta..


-LÅT MIG BESJUNGA DIG NU. En bild från "The Hood"
Men ursäkta att jag inte hört av mig. Måste hamnat i en sorts koma av något slag. Samt att min yngsta fyllt fyra. Och det är speciellt, vi har haft påsk och det är också speciellt här nere där saker fortfarande firas för dess egentliga bemärkelse.

Vad hände vem gjorde vad ?

Jag rantade runt på mässan, och blev grymt besviken. Det var ett mecka för den som ville handla Foppa's plast skor, äkta eller oäkta. Jag föll för ett par skrikrosa Birkenstock skor istället. Inhandlade litet fröer från Impecta vet bara inte vad jag skall få plats med allt som jag drar upp.
Åt middag litet över allt. Hos mamma, hos Helena som skall ha en bebis- och Helena du var inte alls stor..hrm hrm.
Gick på stan och mös med en halv miljon andra. Åt riktigt god sushi hann med en kväll på stan som var något annorlunda. Med en kompis från förr och jag kännde att nästa gång går vi på någon utställning istället.

Så vart är nu våren ? Det får bli varmt nu-PRONTO!

Inga kommentarer: