tisdag 9 september 2008

Ack...



Tack.
I love you Doc but..
Det lät ju extremt betryggande att jag måste ha 6 månaders rehab för knät. Kanske operation. Jag tar det som ett skämt just nu.

Nu jävlar skall valen i vattnet och hets simma. Som en groda. Jag skall leta upp en såndär blommig mössa..eller finns det möjligtvis nån med Jesus på. Ha ha ha.
Det skulle vara en syn, eller en med nån text typ,
Gud är god.
Oh I like it! Komma där i badhuset och halta mig in med den texten- öppet för dialog.

Annars finns det alltid andra alternativ. Sorry mannen, men det är något som är fel. Brallorna, håret...hm...jag kan inte komma på det..mustaschen...näe inte det heller...



Men a l l v a r l i g t!


Jag har haft fösta kvällen med keramik. Oh.. Nu skall jag äntligen bli klar med mina tallrikar och annat. Jag har en stående beställning på stora fat.

Men egentligen så har jag annat i tankarna. Jag har fastnat på Tradera. Jag VET! Men hur skall man annars fördriva dagarna. Hittade MIN väska som jag bara ska ÄGA. Men nån annan subba vann auktionen. Mulberry Elgin i vanilla. Skulle passa super duper till mina stövlar i samma färg, matchi matci.

Jaha då spanade jag in en läcker MiuMiu by Prada. En vit hur grym som helst.Insåg snabbt att sitta där och hesta med nån jävla budgivning skulle reta skiten ut mig varje gång jag inte vann. Och egentligen så vill jag inte pröjsa vad som helst.

Det blev Google träsket. Och tralla la där hittade jag två helt underbara sajter. jag blir så uppspelt att jag vill kräkas. Där fann jag min Elgin ! Ny och till ett bättre pris.
Frågan är bara hur jag skall smuggla in den i vårt hus. Kanske sälja av litet av min mans kära samling av spel, alt påsar med sladdar som jag bannlyst upp till vinden. Hm.

Eller bara säga Poor Cindyfuckingrella is in pain.

Eller bara skita i vilket och köpa den ändå. Bara för att jag kan.

Eller köpa båda och använda dem som kuddar.

Måste sova litet på den här karamellen.

Tjing!

Inga kommentarer: