fredag 21 november 2008

Däckpajsare.



Idag vaknade jag av att min man sa att det var snö ute. Ångesten kröp sig på att jag inte valde vinterdäck istället för AC och backsensor till bilen. Att jag inte planterat ner mina exlusivare bambusar och tagit in Gardenierna...jag menade inte gardinerna. Jag menade mina Kemelior...ja ja jag vet vad ni tänker ok- kameler..... Som snart går i blom. Oh la la.
Det är min lediga dag. Och jag börjar stirra litet för att jag skall åka hem. Så jag tvättade, hämta barn, kolla in vinterdäck som kostar en mindre förmögenhet- känns som om dom vill skinna en extra då dom hör att jag är från Stockholm. jag nämde det litet skämtsamt till en däck-kille och han sa..-
ha ha h aha ha dä´ kom dö på mäj.
Mmmm det gjorde saken enklare. bättre tänkte jag på att köpa dem hemma, så blir jag skinnad på riktigt och vi båda vet det, utan smyg. Jävla bonne.

Så kvällen blir, tacos som är så gott men känns såååå fredags svenne. Jag har köpt nya långkalalalsonger till barnen. Och önskar mig en rymdraket av tomten i julklapp. Så att jag kan mig här ifrån. Nångång. Jag har en kandidat som jag kan ta med mig och lämna där i yttersta delen av rymden. Ha ha ha vem fan kom på att göra en Jesus i rymddräkt. Redo o klar för äventyr.
Sen kan jag träffa Brad och inse att han har jävligt många ungar, ta mig en drink nånstans solen där sanden värmer, döpa en kamel, stirra på molnen en hel dag eller nått- vad vet jag.

Jorasåatte. Kanske ska se en skräckis i kväll så att jag får svårt att somna. Har fortfarande problem att gå ner i källaren efter den där filmen vi såg för ett par jular sen. Till min mans stora glädje.

Solhälsning till alla.

Inga kommentarer: