lördag 15 november 2008

Slow motion



Var återigen på tjejmiddag i går. Shit vilken god mat och desto mer vin. Kvällen avslutades med en kareoke i schlagers och oldies. Jag blev duktigt hes efter min insats...
Varför vi sen gick ut i denna håla undrar jag litet smått why why WHY. Holy crap jag kommer nog inte gå ut en endaste gång här igen på väääldigt länge. Jag förstår tanken men kommer krävas mycket mer övertalning nästa gång. Med betoning på väldigt länge och mycket övertalning.

I slutet på denna månad åker jag hem till the Hood. Det gör att gårdagens sista anhalt inte känns så svår hanterlig. Jag behöver det.

Har redan lagt upp ett schema på vad jag skall göra, kommer inte hinna med hälften men en sak är riktigt säker. Jag kommer trycka i mig smaskig Sushi flanera runt om vädret tillåter. Och avnjuta en super duper espresso.

Snacka om att ladda om . Som alltid. Fast tiden dit kommer att gå i slow motion, som den gör i dag av andra orsaker.

Tjo fadderittan- I can't wait.

Inga kommentarer: