fredag 30 januari 2009

Fortfarande grått..

Ok jag säger det igen. Men hur kan det vara möjligt att det inte kommer klar himmel på två veckor....?
Har haft invetering på jobbet, började klockan 0600 konstigt att man inte blivigt självmordsbenägen nån gång evver. För att peppa upp det hela kör jag en detox kur. Som gör att man känner sig lite matt. Bara att köra på.

Just nu kan jag glädja mig åt att det spirar i mina sålådor. Jag har en pumpa som jag sådde lite väl tidigt, men den är helt galen. Nästan lite Little shop of horror känsla där...Tyckte att den sa feeeeeeeeeeed me...När jag gick förbi. Men jag kan inte svära på't.. Det är väl detoxen som spökar.

Idag är det nått jävla dubbel disco på skolan. Så jag skall åka iväg snart för att sen hämta hem en unge som druckit läsk och smaskat, och kommer vara "något" speedad. Precis vad jag hade tänkt att göra med min fredags kväll.
Jobbar helg.
Inveterar på måndag igen.
Tisdag- Onsdag så lite som möjligt.
Sen orkar jag inte tänka längre.

Läste i DN om att i sydöstra Australien har dom över 40 grader och saker och ting går sönder i värmen...Vad som händer i Afrika, USA ..Allmänt i världen och givetvis vad som händer här hemma.
Här hemma i den lokala tidningen stod det om två som hittat Gud. På första sidan och mitt uppslaget. Jorasåatte... här rullar livet vidare måste tanka bilen innan jag hämtar ungen min.

Vore helt dreamy om det stod nått sådant...


Have a nice day.

Inga kommentarer: