torsdag 1 januari 2009

Märry New 2009



Jaha det var det.
I Japan firades det nya året in med såpbubblor.
Va HUR BRA är inte den...?
Min kära mor med sällskap var här och tog hand om ungarna medans vi jobbade.
And yes min käre bror - det var långkalasong big time. Jiiihses vad fan är det ? Asså - jag kommenterade det. Givetvis. Nu är dom på väg hem med min äldsta son.
Jag har chippat honom och utrustat jackan med GPS. You never know...trots allt det är ändå min mamma vi talar om.

Sen följde dagen i lite Gone with the wind , Singing in the rain för att sedan se min al time favorite Ivanhoe. Ha ha ha så banalt, tråkig film det é..

I morgon skall vi ha inventering på jobbet. . No comments.

Kärlek och hälsa vill jag önska alla under det nya året..skulle en mille eller så trilla in på kontot är det givetvis välkommet. Jag gjorde inga nyårs löften detta år heller. Jag är redan perfekt, gick upp nästan 5kg under december...
Snyggt jobbat.

Hej Hopp !

Inga kommentarer: