tisdag 13 november 2007

Men va nu...


Ja, jag har två barn. För alla som är intresserade-MAN KAN FÅ VATTKOPPOR TVÅ GÅNGER!
Jo ra så atte, inne på barn nummer två som tyckt att det kliat i huvudet. Först trodde jag att det var löss.
Ja-men-va-fan allt tycks gå på dagis. Ni kan ju gissa om jag tog pannförstoringsglaset och kollade igenom vart enda hårsäck. Kollade om det var ull i nya vintermössan.
Nej, men på efter middagen så fanns dom där.PRICK HELVETEN ÖVER ALLT, så stackarn höll på o få panik vad det klia.
Visst fram med Tavegyl och potatismjöl IGEN - Bring it on. Får väl ta upp stickningen igen mina gardiner hann inte och bli klara. Får se vad en fjortondagars VAB gör med mina nerver, Söta lilla MINANNA jag som sååååååå längtade till att få se bebisen.
Nu hoppas jag att Tomtejäveln tar med sig en riktigt stor säck till jul. Tomten hör min bön! Annars slutar jag och fira dig. I o med att man nästar sig i Bibelbältet så får och kan man svära hur mycket som helst. Med tanke på allt Jesusande och all Hallelulejamoments så försvinner det in i allt mässande brus. Lövly säger jag.

Inga kommentarer: