tisdag 19 augusti 2008

Klädsel



Bröllop ja jag skall gå på det.
Tänkte ta med mig Champagne och visa flummisarna i Järna hur det går till. Man kan inte dricka mousserande vin och kalla det för Champagne. Tralla under månen och yla i kapp på en bergsknalle och tro att DET är ok. Jag tror att en esens av Stureplan eller något annat ytligt har ett behov av att tränga sig på.

Så jag sätter på mig en passande dress för detta event inkl accessoarer, yes we are talking bling , fräser iväg i den fräsiga cabben....och bränner några cd till det på vägen upp. Så att jag kan pumpa fett i bilen och sjunga med.
Man gör det man kan bäst. Kan behövas röra om i världsordningen ibland. Bara för att man kan.

Sen var det en önskan om en sallad. Då borde jag kunna köpa en liten för ingen har vaccinerat sina barn eller ätit något annat än organiskt ekoodlat...Jag skall köpa en med E100 till E5000 och säga ENJOY! Antennerna får ni på köpet. Eh jag köper en stor hink så alla känner sig tvugna att äta av den.
Jag lovar att dokumentera detta med en kamera.

Tralla la medans jag dansar till månskenet jag vill ha den grönblå med fjädrarna..

Inga kommentarer: