måndag 22 december 2008

Christmas spirit a la Svägerska

Ok, jag som gjort ett slag för Geten, men man kan faktiskt komma undan om man skickar ett sådant till mig.
OMFG - Min kära Svägerska har varit uber flitig med saxen och skickade mig ett sådant julkort. Jag blev SÅ glad. Så för er som gillar det där med scrapbooking- Här har ni något och gotta er i..

Framsida-
©UMG

Spana in det medföljande receptet- sa jag att hon bakar som en gud också....kärring..
©UMG

Baksida-
©UMG

Så heeelt sjukt. När jag känner D-dagenNorén närma sig kan jag alltid flukta litet på detta.

Jag får ett nästa år också... tror jag iallfall...Om jag är riktigt snäll. Det får helt enkelt stå på årets heder plats.


Min äldsta son insisterade på att Domherren skulle sitta med - ok för bildens skull.

Ho-ho-ho, nu fick jag litet jul känsla av detta. Kanske ska sätta igång och börja rulla köttbullarna också....

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit vad du var snabb! :)

Kul att du gillade kortet, jag valde tydligen rätt mottagare för årets mest arbetade kort! (Ja, du lär få ett riktigt fint nästa år. Och jag gillar din get-strategi så jag vill inte ha nåt tillbaka. Men jag själv MÅSTE få göra julkort, annars blir jag knäpp liksom.)

Vilka blomsterarrangemang! My God! Du kan hälsa sonen att domherren var pricken över i:et. :)