torsdag 25 december 2008

Sammanfattningsvis

Det kan bli så här...


Eller så här-

En bild säger mer än tusen ord....


Efter varje sammandrabbning med min mans familje medlemmar behöver man någon form av lugnande. Inte för att man stressar upp sig utan därför man behöver det.
Jag har varit i no-man-sland och jag inser att jag behöver ett filter. Jag var inte skolad till att låtsas som om det regnar.
Ooooh vad trevligt..bla bla blahahahahahalalalalala lalala... WTF.
Vem är det och varför...? Är det smidigare.. eller är det viktigare..? Ok jag vet att det är smidigare - belive me... Men inte till vilket pris som helst. hell no.
Ett sånt jävla socialt spel- jag krääks.
Jag som har lite svårt för den sortens problematik blir lite lätt stiff och vill egentligen hänga i tak-kronan och skrika mer kuk till folket, fast det inte är så passande i sådana sammanhang.
Så jag snapsade i stället, kände att jag inte behövde var en sån dramaqueen utan sneglade på tak-kronan och tänkte det istället och njöt av att sitta på flanken brevid en 1-åring som inte sa så mycket. Utan slafsade i sig mandariner med hela handen och sen med hela ansiktet.


Så med mitt ny funna lugn, blev jag riktigt stolt över mig själv. och känner att det nya året kommer bli ett sjuhelsikes bra år. Jag bestämmer själv, och jag bestämmer hur det ska bli....
Sen om det blir som jag räknat med...well det är en annan sak.

Sisters unite ! Ni duger till allt ni gör, bara ni gör det med hjärtat. Man väljer sin egen lycka- sen allt runt omkring.. det är en annan sak det också...

Besos...

Inga kommentarer: