tisdag 30 januari 2007

Fundreringar

Vädret.
Hur är det med vädret egentligen? Jag kräver snö eller vår. Idag har det varit så inutahelvete kallt. Men trots vädret beslöt jag mig för att gå och träna. (Hellre det än städa slottet) Jo men visst, det kanske inte blir en vassen2007 trots allt. Jag är trött på att stå där och häcka som en gammal häger. Det är så jobbigt att hålla koll på barnen där ifrån.
Så sagt och gjort, rodde litet som uppvärmning, tränade ben and as, sen klev jag in i en maskin som ser ut som man går stavgång. Jag tror jag dör vad det måste se löjligt ut. Ursäkta 20 minuter och brände på det 120 kalorier. Jätte "kul" man sliter häcken av sig för ynka 120 kalorier.
Jag vet man kan höjja tempot, det var en kärring brevid mig som pinna på som bara den. Tur att man kan hjärt och lung räddning ifall att...
Efter detta stretchar man på en matta som luktar skolans gympasal. Vad är det med dom gummimattorna egentligen. Det har väl tagit +25 år men ändå luktar alla sådana mattor sur gummi.Det är vad jag kallar för evolution. En dusch och bastu gjorde saken lättare att komma överdet hela om inte...tanten som pinna på brevid hade struntat i att duscha- FRÄSCHT!
Det förklarar varför alla gamla luktar som en gympasalsfuckingmatta. Då vet ni det.

Hej från mig!

1 kommentar:

Minianna sa...

Åhhhhhh då!!! MÅSTE du vara så jäkla duktig och hålla på träna och ah dig?? Får ju ångesten hära!

Jaha iallafall, idag har jag jobbat 13 timmar, vad sägs om det? Ka-tjing!

så nu ska jag plåga mig is säng! Gonatt!! PS soffan verkade ju inte så dum, vi kankse skulle spela lite på hästar, köpa några lotter alt sätta igång och råna lite banker. JAg tycker sista alternativet verkar ge störst utdelning dock.... he he! Kram på dig!