onsdag 31 januari 2007

Dagen efter.

Men förhelvete vad jag har träningsverk i muskler som jag inte visste fanns. Är vig som ett spett idag. Snön håller på att regna bort så nu har JAG bestämmt att våren är på ingång. Kanske litet för tidigt att sätta på sig lågskorna men jag har ett nytt par som ligger i sin kartong och väntar så fint. Svarta ballerina i skin med små blommor på. Så är det att vara prinsessa man kan alltid klä sig fint. Utan att behöva ursäkta sig.
Nu till helgen åker min man iväg ett par dagar. Jag misstänker att hans familj kommer att försöka bjuda in oss på litet Lars Norén fika. But that's been taken care off. Jag och pojkarna har bjudit in oss på både middag och lunch hos intet ont anande vänner. Så vare med det, ungarna vill väldigt mycket saker just nu, såååååååååå jag får väl se vad det är som är så väldigt urgent och sen ta mig ett rör med losec innan jag får en mindre härdsmälta. Upp och hoppa mina snygga små blytunga ben och se vad raringarna vill.

Hej och hå. en bal på slottet.

Inga kommentarer: