fredag 26 januari 2007

Triss läge...

Det här är bara för bra för att vara sant. Gick på bolaget för att handla gott till helgen, tjejjen i kassan fråga mig om leg. ...plötsligt händer det!
-VA! Du får gärna fråga mig om leg. Det är vad jag kallar fest när man har två år till ...eh... få se nu 40. Absolutly funky. Fast jag kommer hävda bestämt +25 efter detta.
Hon sa att det var nog hennes rekord på att missa ålder och tyckte säkert jag var skit snygg. Ja menar Thank's I know.
Nu kan man fredags svulla med gott samvete, tänka på min kompis vars kille vann 2000pix på triss idag. Man kanske skulle handla en lott jävel och skrapa sig fri i 25år, hamna i tv bli upptäckt, flytta till Hawaii och hälsa på min man i nästa liv och dricka strawberry daiquri till frukost, skriva en bok som ingen fattar och till sist få Nobels pris för det efter att man dött. Så att Fylkings ofödda barn kan föra traditionen vidare och skrika ÄNTLIGEN! Det vore triss läge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey Funky girl!!
Njut av vinet det hade minsann jag gjort om det hade hänt mig, från en annan 25+
Kramar Jossan