onsdag 21 mars 2007

Miljarder och snus.


Jag läste om ett tillslag som hänt någonstans över där. Såhär ser 1,5 miljarder ut om det är någon som undrar. Jag har plats för det i källaren. Nån ?
Jaha och foten börjar bli bättre, fick en hockuspokus olja av Helena (kram på dig) som jag smörjer in min ömma fot med. Och härom dagen tog jag en allergi spruta i armen. Men hur ont gör det att få 2ml vätska insprutat i en muskel. Aj säger jag. Den natten hade jag ont i foten och armen, så ja det är riktigt synd om mig.
Men inte lika synd om som när man har glömt att köpa snus tydligen.
Holy smoke säger jag. Min "kära" man tyckte att det skulle gå bra i går kväll han kunde hets äta jordnötter eller något annat som låter framför Tv'n, och det är ju inte alls är irriterande.
Gissa hur morgonen gick när det inte heller fanns någon mjölk att ha i kaffet. Jag vaknade av att han ville disskutera det med mig. Welli smelli god morgon på dig också.
Behöver jag säga att jag påminde honom igår kväll om detta. Another day in paradise säger jag. Jag får väl pms snart och då blir det pay back big time. Såatte så kan det gå.
Nu skall jag skola om mina små söta tomater och basilika som kommer i olika sorter. Och göra fint i växthuset där jag lyckats få rosmarinen och överleva, så klart och där växer det jätte krokusar hm...måste titta till gödningen där inne. Ha en bra dag !

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, ligger du i din nya soffa med fötterna på åbordet OCH SNACKAR I TELEFON, ELLER??!?!??! För det är ju bara upptaget hemma hos dig!! Skule ju ringa upp men det är ju inte så simpelt som det kanske verkar. Tut tut tut... Först ringde jag till råga på allt FEL också, och komm till en förvånad jens nånting. Jaja, vad är en bal ändå? Själv så ska den sjösjuke på Egnah. inta lite föda nu, och lägga på nåra gram till på den redan trinda magen, jorå, fint som....snus kanske??

ring sen när du klar om du har tid!! Kramen!!