måndag 19 februari 2007

Boonie land in Småland.

Hej hej,
Tack snälla Helena för alla frö påsarna. LIKE 14!! Ok för att jag bor söder om Söder, men hur stor tomt tror du jag har? Det är ju inte så att jag själv drog på mig en liten beställning på 20 st. Jaha då är det väl bara att fortsätta med utrensningen i källaren. Och där finns det mycket junk vill jag lova, men vart fan kommer allt ifrån?
Jag är säker på att det inte är jag som har dragit dit allt skräp. Det måste vara någon annan. För varje gång jag tar mig dit ner har det växt. Jag tänker på alla Hemmahos program, jaha hur var det här da? Skulle kanske behöva litet förvarings utrymmen? Ja snälla ge mig det, plus att nån som städar. HELA huset, för en vecka sedan torkade jag av alla lister längs trappan med såpa så det skulle lukta riktigt gott.
Sen gick den minsta killen i huset upp. Med en blyerts penna i handen -IGEN! Vi fick ta pratet om vart man använder pennor, igen. Han fick skrubba rent efter sig, igen. Jag fick sur blicken, igen. För mamma det syns ju inte om man inte är liten som jag. Men ja ja jag gör väl det då. Jag tyckte det var fint med bollringar där.
Så jag skall nu rensa ur fort som bara den så att jag kan så och få litet terapi i det, samt lugna mina nerver. Nästa gång du skickar brev till långt från Stockholm och resten av befolkningen tänk på att brevbäraren är local. And she didn't give me that nice smile today, eller nynnande som Postis Per när han kör med sin katt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

JO jag tackar men nu var det ju faktiskt du som flyttade till mormonland långt bort från stockholm där man knappt förstår vad dom säger landet bort från civilisationen, där....by the way kristi brud bor!! Ack vi tycka lite synd om dig efter vi fick träffa henne på ditt bröllop, men som man bäddar får man ligga!!!!???.
Usch nu var jag riktigt elak, men jag är ju trotts allt gravid hi hi hi... det börjar kännas skönt att kunna använda den när man skäller ut hela världen!! puss puss från boonieland close to stockholm!

Minianna sa...

He he!!! Som vanligt så skrattar jag sänder mig själv när jag läser här!! Inte bra, inte bra, moahahaha!!! Jaha ja, undrar vem den där kristi brud kan vara som ni syftar på ja, hmmm. *S*. Håller med! Tjejen är _skum_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kolla in min blogg så ska du få dig en riktig ÖVERASKNING!!! Men berätta gärna inget än! You know what i mean...
Puss och kram från bonnjäntan, he he