lördag 24 februari 2007

Dagen efter.


Hej hej.. Jag var ute en sväng igår. Det hela började med en väldigt efterlängtad afterwork. Nått som jag inte gjort någonsin här nere mer än på hemmaplan. Och det var som allt annat här väldigt annorlunda.
Vi gav kvällens stil poäng till killen som vaktade sin barstol med nästan sitt liv. Bästa var det när han gick på toa gick ett vin glas sönder på bardisken, jag fick givetvis resterande innehåll av glaset på mig.
Hans kära lilla precoius bars bort för det var glas splitter över hela stolen. Vi fick en flaska mousserande vin som plåster på såren för att jag blev blöt av personalen. Tackar tackar. Bara två glas sa jag och tittade på honom och sa karma is a bitch baby. Kanske inte skulle anklagat mig för stolen så "trevligt" -att den faktiskt var botta. Åh vad det är skönt att vara jag. Speciellt i Boonieland.
Sen blev party benen dansanata, minst sagt och hon kom hem vid två. Hela dagen har jag lekt kurragömma med ungarna. Gissa vem som vann? Fick tle små lettel och litet godis av min kära förstående man, så nu är flaggan på topp igen. Jag vill och kommer någongång i mitt liv beställa tle små lellel och till dricka tle små lettöl. Tanken slår mig nu att här skulle det inte uppfattas som så konstigt för r används inte av lokal befolkningen. Får väl göra det i en annan stad då.
Hej o hå ha det så bla då.

Inga kommentarer: