torsdag 8 februari 2007

Men vad är nu detta.

Jag fattar inte hur vissa människor kan ha damm fria hem. Hur gör dom ? Dammsuger och dammar tre gånger om dan eller har dom faktiskt hemhjälp. Jag känner att jag behöver nån som städar detta hus mot betalning. Anyone?
För tydligen räcker det inte att damma och torka och skaka och skubba en gång i veckan. Tittar jag under sängarna eller bakom dörrarna ligger dom där och stirrar på mig. Damm taxarna. Om jag inte vore så jävla allergisk skulle jag skaffa ett par angora kissemissar som fjantar runt överallt. Öppna fönstret och skaka ur dem. För jag har inte mer tid till detta. Eftersom jag inte har några fördommar kanske jag skall kolla litet med mina polska grannar. Så tar dom och tvättar alla rutor också, för när väl solen behagar titta fram. Ser det ut som om dom som bor i detta hus aldrig har gjort rent fönstren sen huset byggdes 1910.

Ajax och såpa hela dagen lång.

Vad säga om denna annons? Kollade in litet på nätet om dammsugning, BRIS hade denna tävling. BRIS!? WTF.

Dammsug hemma

Tävla med familjen om vem som är bäst på dammråttsbekämpning. Ge bort ett presentkort där du erbjuder dig att dammsuga huset eller lägenheten 5 gånger under det kommande året.

Jojagtackar.

Inga kommentarer: